Strand

Alltså idag har de varit varmt, en riktig sommar dag! 

Efter frukost gick vi ut en sväng, barnen lekte med pool/hinkar/balja medan jag sprang runt och fixade
(null)

När Ilse skulle sova tog jag båda i vagnen för en PW, tungt och jobbigt men väldigt skönt när vi vart hemma igen!

Efter lunch åkte vi till Barnens badstrand där vi mötte upp Maria med familj. Barnen badade och lekte och vi pratade, så himla skönt. 

Under kvällen har vi fortsatt grävandet, jag har inget emot de utan tycker de är ganska skönt att bara göra och lyssna på något bra.

Har hittils lyssnat på 3/4 sommar pratare, Fares Fares, Isabella Löwengrip och Grynet Molvig. 
Fares vart bra och Isabellas ännu bättre däremot vart inte Grunets riktigt min grej.
Lite stressigt att de kommer ett nytt varje dag och att jag redan ligger ett back... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0