Måndag

Måndag och de har bjudits på sol och värme, så nedrans skönt när man bara är hemma.

Tog iaf båda barnen i vagnen imorse och gick min runda,  att Tyra tillkommer med sina 17kg gör ju bara att de känns ännu bättre när man är hemma igen. Jag kommer vara starkare och surfen på min telefon lär vara slut men vad gör väl de? 

Efter lunch gick vi ut, jagade bubblor och Ilse som hellre ville jaga grannen som klippte gräset..
(null)

(null)


(null)

Jag är så rädd att frysa, verkligen hatar att frysa, så de kan ju hända att jag har en tendens att klä barnen lite varmt.. 
Stunden senare drog vi fram badbaljan och barnen bytte om till baddräkt/uv kläder.
Medan en annan hade hellånga tights, klänning och fleece när Ilse skulle sövas i vagnen andra gången, var ju trots allt bara 18-20 grader...

Jag fick minsann tränat en sväng ikväll med, kan ju hoppas jag får till ett andra pass snart och inte att de går typ 2 månader som sist...

Imon är de tisdag och vi ska såklart vara hemma, men vad gör de när tisdagen blir en fredag? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0