Helgen

Jag och Tyra hade en toppen fredag, bara hon och jag, medan Ilse vart på förskolan och skolades in. 

Vi började med en tur till leksaksaffären, Tyra handlade för sina egna pengar till sig själv och så köpte vi present till en kompis. Hon vart sjukt besviken över att dom tog alla henne pengar, även fast de är vad de kostar förstod hon inte varför dom inte gav iaf något tillbaka...
Sen tog vi en tur till biblioteket följt av lunch, detta hela avslutades på Polarn där vi köpte nya strumpor till henne.
(null)

(null)

Vi hämtade Ilse och åkte sedan hem till Angelica och lekte där! 

I lördags jobbade jag men hann fixa iordning Tyra inför kalas och följa henne dit innan.
(null)

I söndag blev det äntligen av, Lisebergs besöket som vi skjutit på så länge så jag tvivlade på att de skulle bli av!
Tillsammans med Angelica, Johan, Loui och Sally spenderade vi dom 9 timmarna dom hade öppet där. Så himla kul och barnen verkligen älskade de!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tyra ville hemskt gärna spela på godishjulet, vilket hon fick strax innan vi åkte hem. 
Förstå lyckan när hon faktiskt vann
(null)

Denna veckan började jag jobba "på riktigt" däremot föll schemat så att jag vart ledig i måndags, skönt med en förlängning av helgen!
Vi spenderade hela måndagen tillsammans med Angelica, Loui och Sally. 
Först lek på lekplats och sedan resten av dagen hos oss, bästa avslutet på en fantastisk mammaledighet
(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0