Winter wonderland

I måndags vaknade vi upp till ännu mera snö, så himla härligt! 
Promenaden efter lämning på förskolan blev ju lite mer av ett träningspass än vanligt då gångbanorna inte vart skottade. Stora delar av promenaden fick jag dra vagnen efter mig för att ens komma fram.
Valde att gå den kortare rundan som brukar ta runt 50 min men i måndags tog den istället strax över 1,5 timme. 
Kämpigt men väldigt fint, älskar snön!


(null)


(null)

(null)

(null)

På eftermiddagen åkte vi pulka, eller jag fick vara med fram tills det kom andra barn, då blev jag förvisad till att hålla mig en bit bredvid nedanför backen. Tydligen inte coolt att åka pulka med sin mamma 🤔 

Igår kom Maria och Oscar med bussen vid 9, vi gick direkt och åkte pulka en stund 
(null)

In för lite fika, lek och sedan lunch innan dom åkte hemåt.
Lagom till Ilse skulle sova gick vi ut för lite mer pulkaåkning och gungning
(null)

På kvällen vart det dags dans!
(null)

(null)

Idag har vi utöver vår morgonpromenad inte gjort mycket mer än att städa här hemma. 

Efter promenaden åt vi lite, bland annat rawfood bollarna jag gjort, Ilse tyckte dom vart super gods!
(null)

(null)

(null)


Efter middagen idag ville Tyra ut i snön så hon och jag gick ut en stund. Jag orkade inte släpa bort oss till pulkabacken något Tyra egentligen ville, så jag byggde en backe 
(null)

Dags att sova, vi kämpar på med nätterna med Ilse och det går väl inte jätte bra, men man slutar ju aldrig hoppas...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0